söndag 30 december 2012

Kära Farmor




Några dagar före Lucia packade vi bilen full och hela familjen begav sig mot Norr. 
Det brukar alltid vara med en spänning, glädje och längtan  - äntligen får vi ses! 
Men inte den här gången..

Den här gången åker vi upp för att göra något som är så svårt 

Vi ska ta farväl.


Elsa Amalia Hellgren - en fantastiskt människa. 
Fylld med omtanke, värme, livsglädje och kraft. 


Bingo, fika, luncher, sittgympa, vattengympa, promenader och framförallt kortspelskvällarna med de bästa väninnorna. Det var alltid full fart. 

Jag och alla vi andra saknar dig så enormt mycket. 
Men vi har alla väldigt värdefulla, viktiga och fantastiska minnen. 
Minnen som ingen någonsin kan ta ifrån oss. 
Minnen som jag vill låsa in i en glasbubbla så kan jag ta fram dem
titta minnas och njuta när jag vill

när som helst. 



Du fattas mig kära Farmor








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar